Är du vår nya skådespelare?

Målareförbundet och Måleriföretagen ska tillsammans med Prevent spela in fyra kortfilmer till den nya Arbetsmiljöutbildningen, BAM Måleri. Nu söker vi dig som vill komma på casting för vår kommande filminspelning.

Casting innebär att du blir kallad till provfilmning i Stockholm eller får skicka in en egen inspelning av dig själv där du läser repliker från ett manus.

Har du tidigare erfarenhet av film och/eller teater är det bra, men inget krav. Är du intresserad av att vara med som statist, dvs utan repliker, är du också välkommen at höra av dig.

Vi söker både kvinnor och män i alla åldrar.

De roller vi kommer att jobba med är "målare", "skyddsombud", "arbetsledare", "företagsledare".

Om du vill söka till roll med replik, ange:

1. Den, de, roller du söker.
  2. Din nuvarande yrkesroll. Ev. tidigare yrkesroller.
  3. Ev. tidigare erfarenhet av skådespeleri.
  4. Nytagen Bild i helfigur och porträtt
  5. Kontaktuppgifter

Om du vill söka som statist, ange:

1. Din nuvarande yrkesroll. Ev. tidigare yrkesroller.
  2. Ev. tidigare erfarenhet av skådespeleri.
  3. Nytagen Bild i helfigur och porträtt
  4. Kontaktuppgifter

Repetition sker i veckorna 5-6 2018. Inspelning kommer ske preliminärt i februari i Stockholmsområdet.

Filmerna produceras för Prevent och kommer att användas i utbildningssyfte.

Så här ansöker du

Du kan maila din ansökan till:

Jacob Jørgensen, Regissör
jacob@jorgensen.com

Vilka är Prevent?

Prevent

Prevent förmedlar kunskaper som hjälper företagen att förbättra arbetsmiljön. Prevent underlättar för arbetsplatserna att skapa en god arbetsmiljö genom att informera, utbilda och ta fram användbara produkter som är till hjälp i arbetsmiljöarbetet. Prevent är en ideell organisation som ägs av Svenskt Näringsliv, LO och PTK. Det innebär att allt som görs är framtaget av fackförbund och arbetsgivare tillsammans.

Läs mer om Prevent på deras hemsida